مکدونالد McDonald’s معمولاً در عرضه بستهبندیهای مختلف هم در جهت صرفهجویی و هم کاربردی در صنعت غذایی پیشتاز بوده و هست.
این بار نیز مکدونالد با طراحی یک پاکت غذای بیرونبر Takeout با نام «Mcdonalds Bagtray» یا پاکت سینی مکدونالدز در این عرصه دست به یک نو آوری زده است.
مک دونالد به عنوان یکی از مهمترین رستورانهای زنجیرهای در جهان شناخته میشود که تقریبا بیشتر مردم دنیا اگر ساندویچهای آن را نچشیده باشند، قطعا نام آن را شنیدهاند؛ بنابراین طبیعی است که برند مذکور در راستای معرفی بهتر محصولات خود، ایدههای خلاقانهای را در تبلیغات و بازاریابی خود به کار گیرد.
این بیلبورد که توسط گروه تبلیغاتی لئوبرنتارائه شده، حضور برند مکدونالد را به عنوان یک فستفود موفق، در زندگیهای امروزی نشان میدهد.
کیفیت بسته بندی «مکدونالدز» و «برگر کینگ» و «دومینوز» و «هات» و «این اند اوت» و «ساب-وی» و «استار- باکس» و دیگر اعضای لیگ جهانی کترینگ ها و فست فودها بسیار بالا و جذاب بوده و بسیاری از این شرکت ها بدلیل افزایش روز افزون رقابت، تا حد ممکن از هرگونه سرمایه گذاری در تبلیغات , بسته بندی و نو آوری گسترده در کشورهای مصرف کننده، خودداری نمی کنند.