loading
برای مشاهده Enter را فشار دهید
موردی یافت نشد

رستورانهای زنجیره ای SUBWAY

مشاهده
رستورانهای زنجیره ای SUBWAY

 

ساب‌وی بعد از مک‌دونالد بزرگ‌ترین تبلیغ‌کننده‌ی فست‌فود است که هم در ارائه محصول سالم وهم در بسته بندی های با کیفیت با مک دونالد رقابت شدیدی دارد . این رستوران در سال ۲۰۱۱ مبلغ ۵۱۶ میلیون دلار صرف تبلیغات و بسته ندی محصولاتش کرد. شعار تبلیغاتی این برند «تازه بخورید» است و در تبلیغات خود روی نان تازه پخته‌شده و مواد اولیه‌ی تازه تمرکز می‌کند. آن‌ها همچنین ساندویچ‌های خود را جلوی مشتری و با مشخصات دقیق مورد نظر او تهیه می‌کنند. این ساندویچ‌ها توسط کارمندانی تهیه می‌شود که این برند لقب «هنرمندان ساندویچ ساب‌وی» را به آن‌ها داده است همچنین ساب وی مجموعه ای از رستوران های زنجیره ای است که به روش فرنچایز مدیریت می شود و منوی آن شامل انواع ساندویچ های ساب مارین (نوعی از ساندویچ که با نان های دراز و رول شکل فرانسوی یا ایتالیایی تهیه شده و داخل آنها از انواع محصولات گوشتی، پنیر، سبزیجات و چیزهای متنوع دیگر استفاده می شود و معمولا از وسط به دونیم شده و سرو می شوند) و انواع سالاد است.

 

این برند از راه‌های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند. از جمله نمونه‌های آن می‌توان به استفاده از شخصیت کارتونی پیتر گریفین در سریال Family Guy در نوامبر سال ۲۰۰۷ و استفاده از بازی جایگذاری لغات اشاره کرد. اخیرا یعنی (سال ۲۰۱۵) این برند از روش جدید دیگری برای تبلیغات خود استفاده کرده است. آن‌ها تصمیم گرفتند مصادف با روز جهانی ساندویچ به مشتری‌های خود پیشنهاد ویژه ارائه دهند؛ به این صورت که آن‌ها در این روز‌ می‌توانند به ازای خریدن یک ساندویچ، یک ساندویچ مجانی بگیرند.

 

منوی ساب وی در کشورها و مناطق مختلف متفاوت است. برای مثال رستوران های ساب وی در هندوستان از فرآورده های گوشتی که از گوساله تهیه شده اند در محصولات خود استفاده نمی کنند. همچنین در کشور های اسلامی منوی این رستوران ها حلال می باشد. حتی در آمریکا، کانادا و بریتانیا نیز این مجموعه دارای چندین رستوران است که محصولات حلال عرضه می کنند.
مجموعه رستوران های ساب وی به عنوان یکی از سالم ترین فست فود های دنیا مطرح هستند بطوریکه در سال 2009 طی نظرسنجی که توسط "زاگات" (یکی از منابع معروف در زمینه رستوران و غذا خوردن خارج از منزل) انجام شد به عنوان بهترین ارائه کننده منوی سالم مطرح گشت.

 

در سال 2011 ساب وی نان ها و شیرینی های بدون گلوتن را در بعضی از نقاط آمریکا معرفی کرد که بعضی از افراد بسیار خواهان اینچنین محصولاتی هستند. همچنین میزان نمک ساندویچ های خود را در این کشور به میزان 15 % کاهش داد. در بریتانیا نیز میزان نمک ساندویچ ها تا 33% کاهش یافت که در راستای همکاری با سیاست های سلامت دولت صورت گرفت. همچنین محصولات کم چربی آن توسط مرکز تحقیقات سلامت بریتانیا مورد تایید قرار گرفت.

 

 

 

رستورانهای زنجیره ای ساب وی یکی از معروفترین رستورانهای زنجیره ای در دنیاست که با سرمایه گذاری عظیم در تبلیغات ,کیفیت بسته بندی و سرویس متفاوت خود نسبت به دیگر رقبا مانند مک دونالد موفق شده که به خوبی در بازار جهانی رقابت کند.

برند ساب‌وی نیز مانند هر برند معروف دیگری با چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده و سعی کرده است از آن‌ها به‌عنوان راهی برای ارتقاء محصولات و خدمات خود استفاده کند.